Prefata


Da. Mi-am facut si eu un blog. Printre celelalte zeci de mii a mai aparut unul. Exact ca magazinele Mic.Ro. Unul langa altul. Sa aiba romanul de unde alege.

Si pe buna dreptate, nu gasesti 2 bloguri la fel. De ce? Pentru ca pe bloguri lumea scrie ce gandeste, ce pateste. Si cum nu exista 2 oameni identici (aproximativ) iacata nici 2 bloguri nu pot fi la fel. Ma rog… mai putin chinezariile cu continut copiat de colo si de colo.

Si acum serios.

Bine v-am gasit. Vreau sa incep prin a va spune ca oricat v-ati chinui nu veti gasi lucruri serioase prin acest blog.

Cel putin daca nu ma schimb din diverse motive. Gen daca imi da doctorul vreo veste proasta si imi spune ca trebuie musai sa devin serios.

Apropos. Expresia “gen” sau “ceva de genul” ma scoate din minti, voi reveni cu un articol despre asta.

EDIT: Tin sa precizez ca nu fac in nici un fel reclama pe acest blog. Toate comparatiile cu anumite produse/branduri sunt pentru ca sunt. Nu pentru reclama. Asa imi vine sa scriu, asa scriu. Ce, voua cand va vine sa va duceti pe tron stati sa va ganditi cum o faceti? Nu, va duceti, va asezati si va faceti treaba. Asa ca astept intelegere.

Peace out

Leave a Reply

