Imprimanta buclucasa


O alta intamplare la una din firmele unde ma duceam eu.

Am fost sunat intr-o zi ca nu le mai merge o imprimanta. Si e urgent ca au ceva de tiparit. Tin sa subliniez ca mai aveau inca 2 imprimante in afara de cea care nu mergea, dar ce sa-i faci, daca nu mergea aia nu se mai tiparea nimic in firma…

Imi dau programul peste cap, ma duc acolo. Incerc si eu sa tiparesc (asa e IT-istu, pana nu vede el nu crede) si intradevar nu mergea. Ma uit in softul imprimantei, totul ok. Si din pura intamplare ma uit la cablul imprimantei care ghici ce…

Nu? N-ati ghicit? Bine… fie… va spun eu. Fusese scos din calculator…

Mi se pare logic (cel putin mie) ca in momentul in care vrei sa mearga un device (ne englezim usor usor, mai ales de cand cu iDevice-urile) trebuie sa fie si infipt in calculator. E o regula dictata de fizica. E adevarat, mai nou sunt si imprimante wireless, dar aia nu era.

Aceeasi firma, alta zi, alta intamplare, aceeasi imprimanta.

Iarasi am fost sunat. Imprimanta merge nu. Defect urgent. Hartie nevoie. Ugghhh…

In fine, ajung acolo. Cu lectia invatata de dinainte primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la cablu. Era la locul lui.

Ma asez la calculatorul unde era instalata imprimanta. Ma uit in “Printer qeue” si am avut o senzatie asa… nu stiu… parca imi dadea un pitic cu ceva in cap. Erau ‘shpe documente date la tiparit. Iar primul din lista era pus pe pauza…

Am impresia ca in momentul in care acea mana criminala a pus pauza la tiparit primul document toata firma a dat la tiparit la acea imprimanta. Probabil au crezut ca merge pe aceeasi baza ca si Mr. Muscolo. Se strange acolo o galma si la un moment dat scuipa imprimanta douajde foi. Scrise, goale, nu mai conteaza. Se rezolva problema…

2 comments on “Imprimanta buclucasa

  1. stii ca al doilea apel a fost un test? l-aipicat, intrucat nu ai dat cu monitoru’ de pamant. asteapta-te la un al treilea apel…

Leave a Reply

