Marketingul online


Pe parcursul zilei de azi m-am tot umplut de nervi.

Dupa cum s-a putut observa m-am apucat de modelare 3d. In special (defapt doar) masini. Cautand blueprints si poze cu masini ca sa am si ghidul dupa care sa modelez apelez la Google images.

Doar ca azi acolo 90% din linkurile pe care am dat click m-au dus pe pagini cu o reclama. Nici decum unde vroiam defapt sa ajung. In halul asta a ajuns marketingul online. Toate rezultatele de pe Google sunt acum reclame. Si eu ce fac acum?

Am avut o alta inamplare, dar de data asta amuzanta. Dupa instalarea unui calculator, am deschis IE ca sa downloadez Firefox. Am cautat cu Bing din repezeala si ca sa vezi… Pe 3 pagini nu exista nici un rezultat legat de Firefox, nici de browser nici de nimic altceva (adevaratele vulpi firefox). Nimic.

Microsoft are un simt al umorului foarte ciudat.

Mai incerc sa vad daca intr-un final reusesc sa obtin si eu un rezultat cu imaginile alea de care am nevoie…

2 comments on “Marketingul online

  1. Interesant blogul. Ţine-o tot aşa. Promit să intru zilnic să-ţi văd păţaniile şi experienţele de “băiat bun la toate” în firma unde lucrezi.

Leave a Reply

