Canon customer support


Am cumparat acum ceva timp o multifunctionala de birou pentru firma. Face parte dintr-o generatie noua, abia scoasa pe piata. Dar cu toate astea am avut o problema destul de mare si de enervanta.

Nu avea absolut nici un suport pentru Windows Server 2008 (nici standard nici R2).

Pe R2 am reusit cu chiu cu vai sa o fac sa mearga ca imprimanta. Dar cu scanatul nici o sansa. M-am chinuit ore in sir sa combin driverele sa iasa o varianta compatibila cu WS 2008 si 64 de biti. Dar nu mi-a iesit.

Moment in care am deschis frumos pagina Canon, m-am apucat de scris si le-am trimis un mesaj. Nu de dragoste, ca mai am nevoie de ei.

Deci vreau sa fie clar de la bun inceput ca le-am explicat foarte detaliat problema. Cred ca si maicamea ar fi inteles unde era buba daca ii explicam asa. Le-am explicat frumos ca incerc sa instalez imprimanta pe un server cu Windows Server 2008 R2 ca sa ii pot da share  sa o folosim tot biroul. Dar nu merge.

Dupa o saptamana primesc un mail de la Canon Romania. Prin care mi se spunea ca imprimanta aceasta nu este imprimanta de retea. Ea se conecteaza la USB la calculator.

Adica am pierdut o saptamana ca sa aflu ceva ce stiam de cand am citit specificatiile imprimantei cand am cumparato.

Si asta in conditiile in care scria clar in mail ca imprimanta este conectata la un server si vreau sa ii dau share…

As fi preferat sa primesc mailul de la un indian sau un chinez (la Asus predomina asiaticii). M-as fi simtit mult mai bine ca roman. Decat sa stiu ca acea persoana care mi-a trimis mie mailul nu stie pe ce lume traieste e roman. Si totusi pe CV-ul lui o sa apara ca a lucrat la Canon. La mine nu…

Leave a Reply

