Continuam cu Windows 8


Mai am 2 dezamagiri majore.

Control Panel-ul vechi este inca accesibil, dar se ajunge la el din 2 miscari, se intra in acel Control Panel rudimentar din Start menu, si acolo exista o optiune numita “More Settings”

Dar cea mai mare dezamagire vine de la Windows Explorer. Care a fost schimbat. Acum are un meniu asemanator cu cel din suitele Office 2007 si 2010.  Un GUI extrem de enervant…

Dar totusi pare bine facut, avand pe el comenzile cele mai uzuale. Copy to, Move to, Rename, New item, Properties.

Intr-un fel e usurat accesul la comenzi, dar pentru cei (ca mine) obisnuiti cu scurtaturile din tastatura e doar spatiu ocupat din fereastra de lucru, care atunci cand e o rezolutie mica devine insuportabil de mica.

Cu asta m-as putea obisnui. Dar nu pot sa uit meniul de start.

Un punct interesant e ca sta foarte bine cu viteza. Chiar si in virtual cu doar 1 Gb memorie merge foarte bine. Incredibil de bine. Ma rog… am un Quad Core dar chiar si asa. Mie momentan imi merge Windows 7 pe calculator putin mai prost ca 8 in virtual

6 comments on “Continuam cu Windows 8

  1. Ma scuzi ca am lipsit:)) Am avut probleme pe la scoala cu teste si prostii ca in vara am bacul si toti profesorii trag de noi. Interesant rewiew-ul la windows 8. O singura chestie: windows lucreaza cu registrii si dupa un timp se incarca ( program de comunisti) asa ca un sistem virtual proaspat instalat e logic sa se miste mai bine decat unul cu ceva vechime:). Eu sunt adeptul linuxului, dar din motive obiective ( proiecte in microsoft office, messenger) sunt nevoit sa raman pe windows.

    Parerea mea ca windows 8, cu interfata lui, si-ar gasi locul pe sisteme all-in-one ( cu touchscreen) sau laptopuri (tot cu touch).

  2. Nu-i nici o problema. Ideea e ca atunci cand am facut comparatia intre windowsul instalat direct pe calculator si cel din virtual am avut ca repere faptul ca cel din virtual nu iti foloseste resursele ca cel instalat fizic pe calculator. Si avea doar 1 Gb RAM. Si cel de pe calculator are cam 2 saptamani de cand e instalat.

    Si interfata pentru device-uri touch nu e decat la meniul de start momentan. Sper sa nu mai introduca si prin alta parte cate o bomba d-asta. Dar daca stai sa te gandesti putin, ca tot am zis ca au modificat si windows explorer cu acces mai rapid la unele comenzi uzuale, au cam scos din schema click dreapta pentru ele, au marit butoanele… Asta miroase a pregatire pentru touchscreen… Oricum, mai este pana la un beta si mai mult de atat pana la produsul final. Dar avand in vedere progresul de la Win 7 cred totusi ca asta o sa cam fie forma finala.

    Totusi cred ca il voi instala pe laptop pentru un test drive. Pe calculator am foarte multe programele instalate mai ales pentru modelarea 3d si nu risc sa pierd cateva ore reinstaland la ele.
    Laptopul momentan e folosit pentru munca si nu am decat Office care imi trebuie urgent (defapt mai exact Outlook-ul)

  3. Nu-mi place tendita asta spre uniformizare. Consider ca touch-ul e bun la device-urile mici ( telefon, tablete, laptopuri) si nu la sisteme desktop. Mouse-ul are rolul sau, la fel si tastatura. Un desktop isi permite sa foloseasca tastatura si mouse-ul pentru intrare/iesire deoarece ai si o hardughie sub birou.
    Mai ramane sa ne bagam toti cipuri in cap si sa stam toata ziua in pat ca legumele pentru ca dam comenzi wireless la orice:)).

  4. Sa speram ca nu vor veni in urmatorii 30-40 ani:))

    Legat de linux? Nu faci rewiew? as fi interesat.

Leave a Reply

