Romtelecom. Servicii noi, angajati obositi.


Dea lungul activitatii mele in firma unde lucrez am tot avut tangente cu Romtelecom. Intradevar, ofera niste servicii pe care alti provideri nu le ofera (ma refer la internet aici). Dar felul in care angajatii isi fac treaba e pur si simplu hilar.

Intr-o oarecare resedinta de judet din Giurgiu a fost o faza care m-a dat pe spate. Inca mai rad cand imi aduc aminte.

Au venit 2 “nene” de la RT, au tras firul pana unde era nevoie, recte unde le-am zis eu ca o sa pun rackul cu echipamente. Au facut legaturile in cutiutele lor magice de pe stalpi. Au verificat numerele de telefon, linia de net. Totul OK. Au disparut putin in alta camera sa se lamureasca cu niste hartii cand apare un altul de la RT in fuga, sa semneze o hartie si dispare la fel de repede. Nu cred ca a durat 1 minut.

Cand am inceput eu sa fac legaturile n-am mai gasit un numar de telefon. Ia si cauta-l. Pana i sa aprins unuia beculetul. S-a dus la cutiuta si ghici ce. Al treilea individ venise, legase alte fire (un alt numar de telefon, care nu mai avea treaba cu ce era acolo) si a plecat.

Treaba asta se intampla la RT pe vremea raposatului. Dar inca se mai intampla. Se pare ca nu s-au facut suficiente disponibilizari. Inca au mai ramas uscaturi pe acolo.

Dar probleme am avut si cu tineretul de la RT. La birou avem un server de pe care se mai trimit din cand in cand niste mailuri de confirmare la anumite chestii. La un moment dat nu se mai puteau trimite. Am luat toate logurile la mana ca sa constat ca defapt mailurile plecau de la noi, dar nu mai ajungeau la Google si Yahoo. De ce? Pentru ca IP-ul pe care il aveam era intr-o ditamai lista cu IP-uri rau famate.

Am pus mana pe telefon si dupa vreo 2 ore in care eram trimis dintr-o parte in alta am reusit sa dau de cine trebuia. Cel putin asa speram.

I-am zis omului oful meu, dupa care au urmat 30 de minute de contradictii. Se pare ca faptul ca suntem in lista aia nu trebuia sa ma afecteze deloc. Trebuiau sa fie primite acele mailuri. Le-am trimis logurile de la serverul de mail, unde scria clar de ce a fost respins mesajul. Nici atunci nu era problema de la ei. Din punctul lor de vedere trebuia sa functioneze. Ei nu au vazut nici o problema.

Si treaba asta a mai durat vreo 2 zile. Si in concluzie nu e absolut deloc vina RT. Mie trebuie sa imi mearga si gata. Si ce m-a enervat pe mine si mai tare e ca IP-ul nostru de aici nu e propriu zis in acea lista. Am aterizat acolo din cauza “vecinilor” de clasa. Noi nu am facut nimic care sa ne duca acolo.

N-aveti idee cat m-am abtinut la telefon sa nu-i injur. Am mai avut si cu cei de la UPC o altercatie si dupa ce m-am luat cu ei de par acum se rezolva problemele in maxim 5 minute. Maxim.

Cei de la RT inca au ramas la stadiul de scrijelit pe pereti. Nu te intelegei cu ei si gata. Daca ei considera ca nu e vina lor nu mai conteaza cate dovezi le aduci. Nu e vina lor si gata.

2 comments on “Romtelecom. Servicii noi, angajati obositi.

  1. Noi ne-am mutat cu sediul. Am facut cerere la RT sa ne faca mutatia. “Va costa atat, dureaza atat, anuntati-ne ziua de mutare ca noi venim”, zic ei. Noi ne mutam, ii anuntam, se inregistreaza cererea. Trece o saptamana, nimic. Sun la ei. Imi inregistreaza o alta cerere de mutatie. Pentru ca “asta e procedura”. Mai trec vreo 3 zile, ma suna baietii de la tehnic. “Domnu’, vi s-a dat solutie tehnica pe alta adresa. Nu va putem conecta”. Misto!, zic, si mai sun o data la RT, ca sa imi spun of-ul. Ghici! A treia cerere inregistrata. Dupa o saptamana de liniste, trimit pe mail reclamatie oficiala. In 3 ore ma suna, isi cer scuze. Le spun ca accept, dar sa nu ii prind ca imi factureaza nici abonamentul pe perioada respectiva, nici costul mutarii. Nu de alta, dar data fiind activitatea firmei, puteam cere prejudicii pentru ca din cauza lor nu am avut mijloace de comunicare. Aveam inregistrarile, doar. Vin baietii, conecteaza tot, vine factura. Mai intreaga de atat nici ca se poate. Doua luni a durat sa ii conving ca nu ii platesc pentru prostia lor. Am reusit. A durat un pic, dar acum parca satisfactia mea personala e mai mare. :D. RT cam suge. Si cand ma gandesc ce salarii iau cei ce dezvolta, implementeaza si manageriaza toate softurile cu care lucreaza ei… GEE-ZUS!!!

  2. Da, te doare capu. Si cand te gandesti ca totusi sunt fonduri de afara, a fost modernizat prin 2003 sau cel putin pe aproape. Dar mentalitatea tot a romanului a ramas. De aia imi place sa bag benzina de la OMV. Mai are ala de la pompa sa ma intrebe daca conduce el pana acasa…

Leave a Reply

