Universul si simtul umorului


In acest articol se vor regasi 90% din barbati. Nu exagerez.

Sa incepem.

Ieri am vorbit cu a mea sotie pana pe la 12-12:30 dupa care nu a mai sunat. La 16:00 m-am ridicat si am plecat de la birou. Am ajuns acasa, m-am schimbat, mi-am pus sa mananc. Am inceput sa mananc, suna telefonu… “Vino pana jos sa ma ajuti”…

Universul are un simt al umorului extrem de enervant. Voua de cate ori vi s-a intamplat treaba asta? Eu am pierdut sirul.

Si iarasi ceva interesant. Faptul ca nu suna oricine. Doar o anumita persoana e desemnata sa faca treaba asta. Cel putin mie asa mi se intampla de ceva ani incoace.

4 comments on “Universul si simtul umorului

  1. Incearca sa profiti si tu de pe urma acestor fapte:)). Daca stii ca te suna cand te asezi la masa, doar pune-ti sa mananci..nu incalzi mancarea si poti sa te duic sa-ti cauti telefonul sau sa te incalti :)) Vezi poate merge. macar te amuzi.

    Ca tot e proaspata intamplarea…Asteptam sa ma sune intrustructorul auto ca vine sa ma ia de acasa. L-am asteptat vre-o 30 minute, dupa care m-am dupa pana la un coleg, 2 scari de bloc sa-i duc un caiet. Supriza!! Ajung scara la asta si ma suna instructorul :)). 3 zile dupa cand il asteptam la fel, m-am gandit sa-mi pun sa mananc pana vine el…ca intarzia de fiecare data. Imi bag mancarea in cuptorul cu microunde si cand dau start suna telefonul…a venit cu 5 minute mai devreme!!!

Leave a Reply

