A inceput de ieri…


Sa cada, cate-un politist pe strada. Inca n-a stat. Prin ianuarie asa se va termina balamucul de sarbatori. Care oficial au inceput, ca am vazut ca au bagat astia de la Coca-Cola reclamele de sarbatori. Asa imi dau si eu seama ca au inceput.

Fratilor, e la politie prin oras…. De nu mai ai unde sa arunci o tigare. Deh… au si ei nevoie de bani de sarbatori. Din vara nu ii mai vezi si cand se strange buzunarul ies toti in strada. Anul asta pe la inceput asa cand a fost treaba cu restructurari si taieri de salarii am luat amenzi una dupa alta din te miri ce. Ultimul a fost chiar pe fata. M-a oprit ca cica n-am acordat prioritate pietonilor care defapt aveau rosu la semafor. Dar pana a venit la mine sa imi zica a ocolit masina sa caute ceva de care sa se ia. Si pentru ca m-am luat in gura cu el ca nu avea dreptate mi-a dat amenda ca nu aveam centura, ceea ce inseamna ca intradevar era ca mine, ca daca nu acordasem prioritate imi lua permisul.

A mai fost o faza cand din 30 de masini care au trecut prin intersectia de la Romana m-au scos pe mine din trafic ca sa imi dea amenda pentru centura. Daca as fi fost singurul fara centura din toti aia care eram in intersectie n-ar fi fost nici o problema. Dar nu eram singurul.

Plus la sfarsitul anului trecut am luat o amenda pentru viteza. Totusi cu noroc pentru ca radarul era la intrare in pasajul Obor. Ca la iesire aveam cu vreo 30-40 la ora mai mult decat la intrare.

 

Leave a Reply

