Posta Romana


Ce-a fost si ce-a ajuns.

Am trimis un colet sambata. Ramburs. Surprinzator a ajuns luni. Incredibil intradevar. Nici acum nu imi vine sa cred. Toate bune si frumoase. A fost ridicat marti de catre persoana respectiva. Azi am fost sa iau banii. Dar surpriza, nu se poate. Dureaza 3-4 zile lucratoare pana ajung banii. Abia saptamana viitoare se poate.

Deci nu inteleg, au fost in stare sa trimita un colet in Bihor intr-o zi, hai sa zicem 2, dar banii nu ajung decat in 4 zile inapoi. Cand defapt ai putea sa te duci sa ii iei imediat dupa ce a fost ridicat coletul. Ca banii nu trebuie neaparat trimisi inapoi in Bucuresti. Pot sa imi plateasca cei de aici si se socotesc pe urma care si unde are de dat.

 

O alta intamplare dea dreptul incredibila a fost acum vreo 2 ani cand ma apucasem de vandut aparate de tatuat. Pe care le cumparam din China. La un super pret. Calitatea era foarte ok pentru pretul ala asa ca am avut succes enorm.
Problema era ca pachetul facea cam o luna pana ajungea la mine. Acea luna era impartita astfel. Dura o saptamana pana ajungea pachetul in tara, restul de 3 saptamani dura de cand intra in tara si pana ajungea la mine.
Mi s-a parut incredibil acest lucru.

Daca folosesti alt curier dupa ce a intrat in tara mai dureaza cateva zile pana iti ajunge in brate coletul. Dar prin posta nu, ei sunt mai speciali. Trebuie sa simti ca folosesti un sistem de curierat invechit. Se misca incet, ca de… e batran.

6 comments on “Posta Romana

  1. Dupa nume iti dai seama de seriozitate : Posta “romana”…
    Asa cum Guvernul Romaniei e de tot rasul ( sa vorbesc frumos), asa cum toate serviciile statului sunt la pamant, e logic si normal ca si posta sa fie la fel, doar poarta acelasi brand 😉

    • Tu, ca şi tată, ar trebui să fii un om mai cerebral, cu picioarele pe pământ, lasă copilăriile şi naivităţile.

  2. Alta cu poşta: acum vreo 2 luni am de trimis o banală scrisoare în indepartata Americă. Mă duc, o pun la poştă, plătesc, şi îmi exprim curiozitatea către doamna de la ghişeu: “Nu vă supăraţi, cam în cât timp ar trebui să ajungă?” (menţionez că era o recomandată dar nu “par-avion”, aşa că nu aveam în cap niciun ordin al duratei). Răspunsul m-a liniştit: “Nu stiu, că eu nu am fost niciodată în America!”

Leave a Reply

