Componente si componente


Am avut o mica patanie cu sursa. Si anume ventilatorul a decedat si la scurt timp si sursa.
Sursa fiind o Delux de 650W pe care o tot injur de 2 ani incoace ca se opreste cand ajunge consumul la 450W. Si o sa o tot injur pentru ca a fost readusa la viata de cel mai bun prieten al meu, fost coleg de liceu, cavaler de onoare la nunta si probabil cel care va arunca prima lopata de pamant peste vreo 50-60 de ani.

Dupa ce ventilatorul a cedat nu mai puteai sa tii mana pe sursa. Dar surprinzator tot ce s-a stricat a fost o dioda de 6 lei. Si tineti cont ca sursa a mai fost reparata o data acum vreo 4 ani. Chiar 5.

Si prietenul meu a zis ca e lucrata foarte frumos. Schema e aranjata, lucrata ingrijit si componente de calitate. Faptul ca ea da 30-35% mai putin decat ar trebui e alta poveste. Aici intervine marketingul.

Dar pentru o sursa de 5 ani reparata de 2 ori eu zic ca sta super bine. Aratati-mi voi alta sursa care mai poate fi reparata dupa ce s-a oprit ventilatorul…

Leave a Reply

