LockInfo pentru iPhone


Ieri am dat peste o aplicatie pentru iPhone pur si simplu incredibila. Cautam de ceva timp o aplicatie care sa imi afiseze informatii in lockscreen. Pe vremea cand aveam iPhone 2G exista una dar se misca prost, facea probleme.

De curand (adica ieri) am gasit LockInfo. Felul in care e scrisa aplicatia m-a lasat cu gura cascata. Se integreaza perfect cu functiile telefonului. Merge impecabil si arata binisor spre bine.

Un alt plus ar fi droaia de optiuni si setari puse la dispozitia utilizatorului.

Cam asa arata interfata aplicatiei.  In partea de sus pune contactele care sunt la sectia favorite din agenda. un plus ca pune si pozele atasate ca altfel ar fi aratat urat cu bulinele alea albe      acolo.

Imi arata si mailurile primite si mesajele. Se poate adauga si calendarul aici ca sa va afiseze datele din calendar cu ce aveti salvat acolo. Dar cum eu nu-l folosesc am mai economisit niste spatiu.

Ce mi se pare incredibil la aceasta aplicatie este ca in momentul in care ai sters un mail sau un mesaj din lista de aici il trece automat ca citit in aplicatiile aferente ale telefonului. Si pe langa asta poti citi mailurile, mesajele, da telefoane (doar contactele favorite) fara a debloca telefonul. Pentru mine inseamna foarte mult asta avand in vedere ca circul destul de mult.
La contactele de la favorite apar 2 optiuni cand dati “click” pe ele, mesaj sau apel.

Dupa ce s-a instalat aplicatia va trebui sa dezactivati pop-upurile telefonului ca sa nu apara peste interfata lui si sa strice toata atmosfera. Are si aplicatia optiune pentru asta dar ei recomanda Popup Blocker unde iarasi ai setari de te pierzi in ele. Pentru fiecare aplicatie ai setari ce sa apara si ce nu.

Si pentru toate astea vine si un pret. Ca doar era normal. Asa de multe lucruri bune nu sunt mereu moca.

Aplicatia costa $7.99. O puteti cumpara aici. Popup Blocker este si el tot pe bani dar daca achizitionati LockInfo aveti licenta gratuita la el.

Parerea mea e ca merita absolut toti banii. Face mult prea multe pentru cat costa.

P.S. Piticul din poza de background e Sophia. Fetita mea de 1 an 🙂

Leave a Reply

