Se inchide vremea, ninsoarea e hotarata…


Cam asa arata ultimele stiri. Au anuntat ca vremea e inchisa. Probabil din solidaritate. Cu atatea drumuri inchise o fi zis si vremea sa se inchida. Sau a fost inchisa dupa ce a fost privatizata. Inca nu se stie. Dar se stie sigur ca ninsoarea e hotarata. Hotarata rau.
Se vede pe geam.

Am impresia ca gramatica celor de la Romania TV a ramas inzapezita pe undeva prin Vrancea. Am auzit greseli gramaticale azi cat sa umpli tot sezonul dintr-un an de Cronica Carcotasilor.

Si tot privind aceleasi stiri toata ziua am avut o idee. Geniala zic eu.
Unul din multele posturi de TV ar trebui sa ia initiativa si sa faca un jurnal de stiri avand-ul ca prezentator pe Chuck Norris. De preferat stirile de la ora 5 de la ProTV.

N-ar mai avea nimeni curaj sa faca nimic. Toti ar fi cuminti. Am avea numai stiri cu inorogi, zane, curcubee in loc de povesti cu zana maseluta cu rachetii ei.
Am scapa pana si de problemele create de vreme. Nu am mai avea incalzire globala, nu ar mai exista potoape, inundatii, etc..
Am scapa de toate problemele daca Chuck Norris ar prezenta stirile. Poate asa s-ar potoli si politicienii. Am avea o tara bogata si frumoasa.

Il cheama cineva pe Chuck?

Si am facut o greseala in articolul ā€œZapada, politica… Politica, zapada…ā€ unde am zis ca am luat tehnologie de la romulani si klingonieni. Nu am luat tehnologia. Am furat-o, ca doar asta stim sa facem cel mai bine.

Leave a Reply

