Concert Black Stain


Aseara am fost la un concert. Trupa cumnatului meu a cantat intr-un pub. Mai exact Open PUB din Bucuresti.

Ei sunt o trupa de rock. Nu sunt un mare fac al genului dar mai ascult din cand in cand cateva piese.

Inaintea lor a cantat o trupa noua. Nu au mult timp de cand canta. Se numesc Broken Canon. Faza tare e ca tobosarul era chinez. Si instant mi-am adus aminte de 2 filme unde era o trupa care aveau tobosarul asiatic/a. Si anume in American Dad si in Gilmore Sisters. In American Dad nu sunt sigur ca asa e, poate stie cineva si ma corecteaza.

Exceptand piesele unde trebuia sa iti zdruncini creierul in cap a fost ok. Localul se vedea ca e frecventat de roacări. Nu era foarte foarte. Dar pentru o cantare merge. Au cantat bine si pustii astia de la Broken Canon. Au mai incurcat cateva acorduri dar aia e, asa e la inceput.

Dupa care a intrat cumnatu’ si a lui trupa. Ei se numesc Black Stain. Acelasi lucru am de zis legat de melodii. Alea de topaiau roacării ca picati cu ceara.
Diferenta dintre ei si Broken Canon a fost vizibila clar. Ei au mai multa experienta la cantat decat BC. Si au avut si o problema. Le-a fugit vocalul. Au improvizat un pic dar la partea de voce nu prea a iesit cine stie ce. Pacat. Dar cu instrumentele se descurca de minune.
Nu ca vreau sa ii laud ca am pile in trupa, dar asta e adevarul.

O singura chestie nu mi-a placut si asta e la general. Sunetistul nu prea si-a facut treaba. Microfoanele abia abia se auzeau peste instrumente.

Si pentru ca asta sunt si de aia ma iubeste pe mine lumea (nu zic femeile ca e d-alea cu copyright si ma bate si nevasta) ma gandeam care ar fi cel mai nasol lucru pe care sa il faci la un concert rock.
Era un tip despre care am fost avertizat ca nu le are pe toate acasa si ma gandeam cum ar fi daca l-as fi tras de maneca si sa il intreb “Auzi fratele meu, da… Guţă… cand intra?”. Probabil ca nu mai apucam sa ies de acolo.

Trebuia sa imi iau un tricou cu “I’m with the band”. Si ar fi fost si mai tare ca restul sa aiba si ei tricouri cu “We’re all with the band”. Toata lumea cunostea pe toata lumea acolo.

Ii gasiti aici 

Leave a Reply

