Bisnitari


Incerc sa vand ceva pe okazii.ro si am parte numai de idioti. Oamenii cred ca negociaza dar la pretul postat deja nu prea mai ai ce sa negociezi. Vand ceva care costa aproape 500 de lei cu 300 de lei. Si acum ma intreba unu daca il dau cu 250 si sa platesc tot eu transportul.

De unde veniti fratilor. De ce va adunati toti la mine. Deja e pretul mai mic cu 200 de lei. Imi ceri sa mai scad 50 de lei si pe urma sa platesc tot eu transportul? Ce tupeu.

Asta nu e negociere e nesimtire. Altu pe un forum imi oferea 170 de lei. Pentru ca el gasise ceva mai ieftin in magazine. Din pacate pentru el nu era acelasi model cu ce am eu.

Indivizi care vor sa cumpere ceva si incearca sa fraiereasca lumea. Sau pur si simplu nu se documenteaza inainte. Cand am luat eu placa de baza am tocit cateva forumuri pana mi-am facut o idee de pret. Si in aceeasi zi tocmai postase cineva un anunt cu 100 de lei mai putin decat cel mai ieftin gasit de mine. L-am sunat imediat. Omu nu prea stia ce are si nici nu prea il interesa.

Dar eu nu am incercat sa il fraieresc. Am dat cat a cerut.

2 comments on “Bisnitari

  1. Cei ca tine se cheama oportunisti , ceilalti tupeisti ! :))

    In cealalta parte sunt cei care au prea mult si nu se uita la pret si cei care habar n-au si dau cat se cere!

  2. Asta mi-a scris pana la urma si a zis ca atat are disponibil. Ca a tot cumparat de pe eBay si a cam ramas fara bani. Dar ca pretul oferit de mine e corect. Daca vinde ceva si mai face rost de niste bani ma anunta…

Leave a Reply

