Rafuiala


Azi o asociatie de animale a postat un filmulet pe Youtube cu un individ care a otravit 2 caini.

Pana aici nici o problema.
Dar la sfarsitul filmuletului au pus oamenii poze cu cainii morti, cu groapa sapata. Pozele cu cainii morti erau de-a dreptul macabre.

Fiind proaspat tatic (de un an si 3 luni) le-am sugerat frumos sa stearga filmuletul ala pentru ca nu face deloc bine copiilor fiind pus intr-un loc public.
Daca stai cu copilul acasa mai poti supraveghea activitatea lui, dar daca e plecat pe la prieteni de unde stii pe unde intra sau ce face.

Am primit cateva raspunsuri foarte recalcitrante…

chat

Nu au inteles in ruptul capului care era defapt problema. Nici ca nu am nimic impotriva cu filmuletul in sine. Sugestia mea a fost sa il puna undeva privat. Nu public. Si chestia asta se putea face chiar de pe Youtube. Setat sa nu fie public, sa fie vazut doar de cine are linkul.

Dar n-ai cu cine. Ei o tineau pe a lor, ca ei au dreptate si eu sunt un d-ala cu probleme la cap care omoara caini. Chestia asta m-a deranjat enorm.

Ce n-au stiut ei e ca in paralel cand am vazut ca tocesc tastatura degeaba am sesizat Youtube despre acest filmulet. Youtube care a fost de acord cu mine. Drept urmare filmuletul nu mai e….
Ce se putea rezolva cu 2 clickuri acum s-a rezolvat de tot.

Oare e chiar asa greu sa scoti capul din pamant si sa te mai gandesti si la altceva decat la ce fac ei acolo in asociatii? Din punctul lor de vedere copiii chiar trebuie sa vada asa ceva. Le face bine. Se dezvolta mai bine emotional…
Si uite asa mai apare un Ted Bundy.

A…. Si cireasa de pe tort a fost doamna Taru Cristina care a dat cu gramatica de pamant pana s-a ales praful de ea si de ochii mei… Nu mai zic si de titlul de pe Youtube ca era scris tot cu majuscule.

Leave a Reply

