iPhone plus un pic de Android


Cand am vazut prima oara un telefon cu Android singurul lucru care mi-a placut la el a fost faptul ca in momentul in care derulai printre ecrane in fundal backgroundul se misca si el.

Pana de curand am salivat in tacere dupa micul eye candy al celor de la Google. Pana ieri cand m-am pus pe cautari si am gasit un program numit Parallax care exact asta face.
Poti seta cu ce viteza sa se miste backgroundul fata de icoanele de pe ecran. Exista o setare si pentru scroll vertical dar nu am reusit sa vad si unde merge.

Parallax demo

Acum am o corcitura intre un mar si un robot. Sper doar sa nu putrezeasca marul de cand cu schimbarile de la Apple…

Leave a Reply

