Nervi. Tocati, inabusiti, fierti…


Am descoperit cum sa enervez pe cei de la banca. Am cont la BCR si azi de dimineata m-am dus sa iau un extras de cont la unul din conturi.
Am fost intrebat pe ce perioada.
Am raspuns ca de cand a fost deschis contul (de prin 2010). A urmat o pauza de cateva secunde dupa care am inceput sa ma uit dupa ghiseu dupa falca doamnei care ma ajuta.

Cand ajunsesem acolo era foarte bine dispusa. Frumos afara, putina lume in banca… intelegeti voi. Dupa ce a aflat ce vreau eu s-a inegrit toata.

Dupa care a zis ca e posibil sa nu poata sa imi dea extrasul pe o perioada asa mare. De ce? Nu stiu. Problema e ca nu are cum sa imi zica asa ceva. On-line nu pot vedea decat ultimele 90 de zile. Automat daca vreau sa imi vad absolut toate tranzactiile ma duc frumos la ghiseu si il iau pe hartie. Nu?
Cum poate sa zica asa ceva.

Oricum, in total extrasul are 41 de pagini. Pe care imprimanta le-a scuipat cu pauze, ca dupa vreo 10-15 pagini se bloca si abia se mai urnea din loc.

4 comments on “Nervi. Tocati, inabusiti, fierti…

  1. Din cate tin minte tu ai mai avut altyercatii cu imprimantele =))). Angajatul roman la banca se crede patron ca de…are birou ( ghiseu), nu-ti printeaza mai mult de 4 pagini, ca zici ca printeaza pe hartia si tusul ei. ( cand se fura topuri intregi nu mai vede nimeni). Daca o pui sa se duca sa-ti caute un act o apuca lenea, intotdeauna, dar intotdeauna are cel putin 4 ferestre deschise: Browser, Facebook, Messenger si vre-un joc tampit tot din browser sau solitare.

    • Nu e vorba de retele de socializare. Cand ajung la ghiseu ma pozitionez in asa fel incat vad monitorul.
      Si oricum sunt in varsta, nu stiu ele care e treaba cu retele de socializare. Si chiar daca ar vrea nu au timp. Pentru ca e destul de multa lume in acea sucursala. De obicei nimeream la o alta doamna care e foarte draguta. La cate tranzactii am avut deja ma intreaba ce mai fac. Cum mai sunt.
      Dar de data asta am nimerit la o alta doamna care pare si putin incepatoare…

Leave a Reply

