Acciza pe shaorma


In scurtul moment de nebunie in care m-am uitat la televizor am auzit o stire incredibila.
Se vor acciza mancarurile de tip fast food. Unde iubitii nostri politicieni au inclus si Pizza. De parca s-ar face in 5 minute.

Inca nu stiu daca s-a votat sau a fost doar o idee dar stiu ca este o idiotenie. Daca nu am bani sa mananc la restaurant imi dau ei? Sau ce facem cand nu avem 1 ora la dispozitie sa luam masa la un local?

Jumatatea anului 2010 am petrecut-o pe drumuri. Am strabatut toata tara. In cazul ala ce faceam. Din 8 ore lucratoare pe zi 2-3 ore le pierdeam la restaurant? Mai bine luam unu din prezentatorii Master Chef cu mine ca oricum nu avea cine sa ma injure tot drumul.

Cum poti sa gandesti asa ceva? Sa pui accize pe mancare. Parca ar fi un viciu. Ca asta vine la pachet cu ideea de a pune accize pe bere. Asta o inteleg si o aplaud, ca la urma urmei e un viciu. La fel ca si fumatul. Dar mancarea?
Usor usor suntem incurajati sa nu mai mancam. Cu o paine si un pahar de apa pe zi o sa fim multumiti peste cativa ani.
Vorba unui bun prieten, in loc sa incurajeze consumul ei pun mai multe taxe. Se speculeaza ca vor creste preturile cu vreo 20%.

O sa ajunga shaorma delicatesa. O sa fie mai convenabil sa dam o fuga la turci sa mancam decat sa luam de la noi.
La fel cum au fost bisnitarii cu inscrisul masinilor in bulgaria acum or sa fie si traficanti de shaorma. Or sa se specializeze bulgarii in infasurat shaorme.

Leave a Reply

