Televiziunea din Romania


Tot butonand telecomanda am trecut de cateva ori peste OTV pana am ajuns si la reclame. Daca aveati impresia ca au cele mai proaste emisiuni va inselati. Fata de ce reclame dau pe post emisiunile sunt parfum de trandafiri

Cine n-are bani de ProTV, Antene sau ce posturi mai avem ajung la OTV. Asa audienta asa reclame. Sa va invatati minte.

Dupa ce m-am saturat de reclame regizate de copii de gradinita am ajuns cu un canal mai sus. Pardon, cu un Kanal mai sus. Si am nimerit emisiunea lu’ Virciu. Roata norocului. Invitat era Pepe care juca pentru o asociatie de prin Pitesti parca.
N-am auzit atatea greseli gramaticale pe minut nici la Carcotasi, care toata emisiunea asta dau. Nenea Liviu e campion. S-a lasat de cantat ca nu mai erau gagici sa asculte, dar de dat din gura tot nu se lasa.
Si sa fi vazut ce glume de macho faceau “Pepino” si asta micu de la LA. Plus cateva deochiate si putin deplasate la adresa ajutorului de platou. O blonda subtirica ajunsa acolo in speranta de a se lansa prin televiziuni, fara sa stie defapt in ce kanal a nimerit…

Leave a Reply

