Artisti. Din fericire nu ai nostri…


Am cautat o melodie si un remix al acelei melodii.

Din fericire le-am gasit inainte sa raman surd ascultand remixuri facute de toti afonii la.. culmea, tot la un remix.
Sa stabilim un lucru. Am cautat melodia “The Logical Song”. Melodie dupa care Scooter a facut Ramp!.

E, aici incepe problema. O gramada de “DJ” aveau pe YT la titlu “The Logical Song REMIX”, dar nu am facut altceva decat sa ascult melodia celor de la Scooter de enshpe mii de ori pana am dat de una care intr-adevar este un remix al originalului.

Deci la un serci “The Logical Song Dubstep Remix” 95% din rezultate sunt remixuri la varianta Scooter. Celelalte 5 procente sunt mixuri facute pe veceu cu telefonul…

Hai sa va impartasesc ce am gasit bun. Un remix dance.

Jos palaria. Asta si cu remixul de la “Mad World” al lui Safri Duo sunt bestiale.

Si acum cat scriam acest articol am avut placerea sa ma delectez cu o manea. Involuntar va asigur. A trecut un manelar cocalist prin spatele blocului cu muzica la semi-blana de mi s-a incretit parul din nas cand am auzit acordurile alea… Sa-mi scape cana de cafea din mana, nu alta.

Leave a Reply

